tr.svg
Kampanyalar
Üyelik Ayarları
BolBol Nedir?

BolBol ile ilgili talep ve sorularınız için 0 (850) 399 17 017 no’lu ücretsiz çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

user-profile-circle

tarihinden beri Pegasus BolBol üyesi

Kullanılabilir BolPuan
bol-bol-white
Geçerliliğini Yitirecek BolPuan
BolPuan

Pegasus BolBol ile uçmanın avantajını kaçırmamak için BolPuan'ını geçerlilik süresi dolmadan kullanmalısın

BolBol ile ilgili talep ve sorularınız için 0 (850) 399 17 01 no’lu ücretsiz çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Net Sıfıra Yolculuk

Sevgili misafirlerimiz,

Gelin, dünyaya bir de bizim gözümüzden bakın.

Bizler, toplum ve çevre için daha iyi olanı hedefleyerek oluşturduğumuz “Rotamız Sürdürülebilir Bir Gelecek” vizyonumuzla 2050 yılında net sıfır karbon emisyonu hedefimize ulaşmak için adımlarımızı kararlılıkla atmaya devam ediyoruz.

Net Sıfıra yolculuk

HEDEFİMİZ 2050’DE NET SIFIR KARBON EMİSYONU

Uluslararası Hava Taşıyıcıları Birliği IATA’nın 2021 yılında gerçekleşen 77. Olağan Genel Kurul Toplantısında kabul edilen “2050 Net Sıfır Karbon Emisyonu” kararını benimseyerek verdiğimiz taahhütle, 2050 itibarıyla net sıfır karbon emisyonlu bir iş modelini hedefliyoruz.

Bu hedefle;

net sıfıra yolculuk

Yeni nesil genç filomuz sayesinde
daha az yakıt tüketiyoruz.

Türkiye’nin birinci, Avrupa’nın dördüncü en genç filosuna sahip havayolu olarak, yatırım yaptığımız yeni nesil uçaklarımız sayesinde daha az yakıt tüketimi yapıyoruz.

net sıfıra yolculuk

Sürdürülebilir havacılık yakıtı kullanımıyla enerji dönüşümüne hazırlanıyoruz.

İç hatlarda 2022 yılından itibaren belirli uçuşlarımızda kullandığımız sürdürülebilir havacılık yakıtı sayesinde ihtiyacımız olan enerji dönüşümüne hazırlanıyor, karbon emisyonlarımızı azaltıyoruz.

Elektrikli yer araçlarımızla fosil yakıt tüketimini azaltıyoruz.

Yer operasyonlarımızda elektrikli araçlara yer vererek fosil yakıt kullanımımızı azaltıyoruz.

net sıfıra yolculuk

Uçak içi atık dönüşümüyle geri dönüşüme katkı sağlıyoruz.

Uçak içi atık yönetimi amacıyla, ikram ürünlerimizin paketlemelerinde geri dönüştürülmüş malzemeler tercih ediyoruz. Ayrıca yolculuk süresince, kabin içinde oluşan atıkları ayrıştırarak geri dönüştürüyoruz.

Atık miktarını azaltmak için plastikten metale geçiş yapıyoruz.

Yolculuklarımızda ortaya çıkan atık miktarını azaltmak amacıyla, sıcak yemek ikramlarında tek kullanımlık plastik çatal bıçak setleri yerine tekrar kullanılabilen metal çatal bıçak setleri kullanıyoruz.

2050 Net Sıfır Karbon Emisyonu Hedefiyle ilgili detaylar için tıklayın.